Húsvét

 2012.04.05. 12:15

A húsvét a keresztény világ egyik legnagyobb ünnepe, amikor Jézus feltámadására emlékezünk. Köszöntsük most az ünnepet Dsida Jenő versével!

 

DSIDA JENŐ: NAGYCSÜTÖRTÖKÖN

A szél suhogva borzong

az olajfa lombokon.

A kanyargós úton,által az erdőn

tömöttsorú fáklyások jönnek.

Testemet ételül adtam,

véremet italul adtam,

könnyel mostam meg lábaitokat:

Mégis egyedül maradtam

Hajnal-derengés borzong

a sötét lombokon.

Júdás után, által az erdőn

sátánarcú fáklyások jönnek.

Testvéreim, tanítványaim!

Égignyúló kemény kereszten

holnap megölnek engem!

És ti alusztok, mélyen alusztok

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eotvoskonyvtar.blog.hu/api/trackback/id/tr974552707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása